Veelgestelde Vragen (FAQ)
Verzending en tracking
Hoe lang duurt de verzending?
Na het plaatsen van uw bestelling hebben wij 1–3 werkdagen (maandag t/m vrijdag) nodig voor de verwerking. Na verwerking bedraagt de verzendtijd gemiddeld 6–9 werkdagen (maandag t/m vrijdag). De gemiddelde levertijd, inclusief verwerking en verzending, bedraagt 7–12 werkdagen. Dit is hetzelfde voor zowel Nederland als België.
Kan ik mijn verzendadres wijzigen of mijn bestelling annuleren, na het plaatsen van de bestelling?
Annuleringen zijn mogelijk zolang de bestelling nog niet is verwerkt of verzonden. Neem hiervoor contact met ons op via info@saralara-mode.nl.
Wat moet ik doen als mijn product beschadigd aankomt?
Meld schade of defecten binnen 48 uur na ontvangst via info@saralara-mode.nl. Voeg duidelijke foto’s toe van het artikel, de schade en de verpakking.
Retourneren en ruilen
Wat is jullie retourbeleid?
Retouren zijn mogelijk binnen 30 dagen na de ontvangstdatum.
Wie betaald de verzendkosten bij het retourneren?
De klant is verantwoordelijk voor de retourkosten. Deze worden niet vergoed.
Betaalmethoden
Welke betaalmethoden accepteren jullie?
U kunt betalen met: Shop Pay, Apple Pay, Ideal, Visa, Mastercard, Maestro en American Express
Zijn mijn betaalgegevens veilig?
Op de officiële website saralara-mode.nl geniet u altijd van het voorrecht van 100% veilige betaling via onze SSL-beveiligde betalingsverbinding.
Wordt er btw berekend?
De btw is al inbegrepen in de vermelde prijzen op onze website. Er worden geen extra btw-kosten in rekening gebracht voor aankopen die via onze winkel worden gedaan.
Klantenservice
Hoe kan ik contact opnemen met jullie klantenservice?
Heeft u vragen of heeft u hulp nodig? Ons klantenserviceteam staat voor u klaar!
E-mail: info@saralara-mode.nl
Telefoon: +3197010289021
Reactietijd: binnen 24 uur
Warenhuisadres: Keurenplein 41, 1069 CD, Amsterdam, Nederland
Contacturen klantenservice (GMT+1):
Maandag t/m vrijdag: 09:00 - 17:00
Zaterdag & zondag: 10:00 - 16:00